Monster Energy Supercross - The Official Videogame
"Oplev adrenalinsuset fra 2017 Monster Energy Supercross Championship med MONSTER ENERGY SUPERCROSS – THE OFFICIAL VIDEOGAME! Kør på de officielle baner, inklusive Daytona, med de officielle kørere fra 250SX og 450SX for at opleve et af de mest spektakulære og underholdende racerspil nogensinde! Oplev Track Editor-funktionen, der giver dig uendeligt mange muligheder: Vælg dit stadion, byg din egen bane, og del den online med vennerne. Tilpas din kører og motorcykel med over 80 officielle mærker og 300 genstande, og prøv at komme til tops på ranglisterne. Kør alene eller mod spillere fra hele verden i forskellige spiltyper både online og offline!"