Genoplev 2019-sæsonen i AMA Monster Energy Supercross med 100 ryttere i både 450SX- og 250SX-kategorierne, 15 officielle stadioner og baner. For første gang kan du køre med de officielle Supercross-teams fra 2019-mesterskabet i karrieredelen. Forbered dig på en fantastisk samarbejdsoplevelse i det helt nye træningsanlæg, der er inspireret af de officielle Supercross-testbaner! Tilføjelsen af dedikerede servere har gjort det endnu sjovere at spille online. Du kan udfordre dine venner i offentlige eller private lobbyer eller spille som løbsdirektør. Opret, del og download et uendeligt antal baner med bane-editoren. Opret din drømmebane, eller stem på eller download din favoritbane. Kør som kvinde for at blive den næste Supercross-mester! Ny køre- og svævefysik, nye ryttermodeller og nye animationer skaber en fængende oplevelse, som giver dig den fulde glæde af Supercross-verdenen.