Det officielle Monster Energy AMA Supercross Championship-spil er tilbage! Lev livet som en professionel kører med den opdaterede karriere-spiltype, og sæt ugentlige aktiviteter på din kalender: Der venter dig nye udfordringer, sponsorer og fantastiske gevinster! Træn i Compound. Kør frit rundt omkring, eller afprøv din personlige kørers færdigheder i konkurrencer mod rivaler på fire forskellige baner. Lær at styre din motorcykel, når du skal læne dig rigtigt, starte, bremse, dreje og lave scrubs. Dyst mod mere end 80 officielle kørere fra 250SX- og 450SX-mesterskaberne, f.eks. Jason Anderson, Marvin Musquin og superstjernen Eli Tomac! Tilpas din motorcykel med mere end 3000 genstande, og vis alle, hvad du kan! Lav nye baner, og del dine kreationer vha. en opgraderet banebygger. De nye funktioner og den forenklede brugerflade gør det nemt at designe og dele dine byggede baner online!