Monster Energy Supercross - Bluefire Custom Rider Pack
Gå ikke glip af den eksklusive Monster Energy Supercross - Bluefire Custom Rider-pakke. Brænd asfalten med dette kører-sæt, der indeholder: hjelm, briller, trøje, bukser og støvler, der ikke er inkluderet i spillet! Det inkluderer en Shaei VFX-W-hjelm, Progrip 3450-briller, Axo Grunge-trøje og -bukser og et par Gaerne SG12-støvler.