Monster Energy Supercross 5 - Legends Pack Vol. 2
Kør som en ægte legende med Legends Pack Vol. 2! Vælg mellem fem af fortidens supercross-helte, f.eks. Ryan Villopoto, Ryan Dungey, Jeff Emig, Cole Seely , og drag ud på episke racerløb på en original, historisk bane: Daytona 1974. Nyd den spænding, racermotorcykler har at byde på. Køb Legends Pack Vol. 2 nu!