Monster Energy Supercross 5 - Legends Pack Vol. 1
De gode tider er tilbage! Genoplev fortidens begejstring med Legends Pack Vol. 1! Der er fem legendariske kørere, inklusive Jeremy McGrath, Ricky Johnson, Jeff Stanton, Kevin Windham, Jeff Ward og en historisk bane, Pontiac Silverdome 2002, hvor du kan race tilbage i tiden. Køb den nu!