Køb Special Edition af det officielle Monster Energy AMA Supercross Championship-spil, og få: det fulde spil og Season Pass med 9 DLC-pakker. Få dobbelt så mange kreditter efter alle online- og offlineløb, kør med legenderne på en legendarisk bane, der skrev Supercross-historie. Hyg dig med at udskifte din motorcykels udseende og din kørers dragt med de geniale genstande til personlig tilpasning, nyd den vilde Monster Energy Cup med turneringens særlige regler, tilpas din spilmenu, så den viser din yndlingsproducent af motorcykler, og tilpas din bane-editor med nye genstande!