Monster Energy Supercross 3 - Outfit Starting Pack
Køb Monster Energy Supercross 3 - Outfit Starting Pack nu, og få flere muligheder for at tilpasse din rytter! Den inkluderer to komplette tematiserede sæt (som Thunder, Industrial eller Pink Camo til kvindelige ryttere), hver af dem har tre hjelme, briller, dragt, støvler og mærker til motorcyklen!