Monster Energy Supercross 3 - Great Legends Pack
Køb Monster Energy Supercross 3 - Great Legends Pack nu, og genoplev Supercross-historien gennem de legendariske ryttere og ikoniske baner. Den inkluderer fem ryttere, som har skrevet Supercross-historie: Davi Millsaps, James "Bubba" Stewart, Grant Langston, Ricky Johnson og Tim Ferry. Du får også den legendariske bane Anaheim 1986.