Monster Energy Supercross 2 - The Playground
Køb Monster Energy Supercross 2 - The Playground nu, og få et nyt Compound-kort uden for karriere-spiltypen. Her kan du køre frit på tre SX-layouts og ét MX-layout, der hver især har forskellige køreforhold! Hyg dig med at udforske kortet og dyste med de computerstyrede konkurrenter, eksperimentér med nat og dag og alle vejrindstillingerne - inklusive den dynamiske indstilling. Vælg selv løbstype, længden af din session, computerkørernes sværhedsgrad og spillets fysik.