Monster Energy Supercross 2 - The Nightmare Pack
Køb Monster Energy Supercross 2 - The Nightmare Pack nu, og få flere muligheder for at tilpasse din motorcykel og din kører! Det indeholder et sæt med ti udseender og specialdragter, der nok skal få dig til at gyse. Med rumvæsener, skeletter og spøgelser kan du få dig et autentisk og uhyggeligt look!