Monster Energy Supercross 2 - The Beast Pack
Køb Monster Energy Supercross 2 - The Beast Pack nu, og få flere muligheder for at tilpasse din motorcykel og din kører! Det indeholder et sæt med ti udseender og specialdragter, der er dedikeret til verdens farligste dyr - lige fra bidske alligatorer til regnbuefarvede enhjørninger!