Køb Special Edition-udgaven af det officielle Monster Energy AMA Supercross Championship-spil, og få det komplette spil, et Season Pass med ni DLC-pakker og Monster Energy Supercross 2 - Credits Multiplier-funktionen. Få dobbelt så mange kreditter efter alle online- og offlineløb, kør imod de allerbedste fra fortiden og nutiden, og genoplev Supercross-historien på det stadion, hvor det hele begyndte - Los Angeles Coliseum. Hyg dig med at udskifte din motorcykels udseende og din kørers dragt med de geniale genstande til personlig tilpasning, nyd den vilde Monster Energy Cup med turneringens særlige regler, og opdag et nyt Compound - et stort område, hvor du kan køre frit eller dyste mod modstandere i nye udfordringer!