Monster Energy Supercross 2 - Los Angeles Memorial Coliseum
Køb Monster Energy Supercross 2 - Los Angeles Memorial Coliseum, og kør på den bane, hvor det allerførste Supercross-løb fandt sted! Oplev atmosfæren på et stadion, der er gået over i historien. Banen kan bruges i enkelt-begivenheder, tilpassede mesterskaber, tidskørsler, hurtige kampe og private spiltyper.