Monster Boy and the Cursed Kingdom
En legendarisk serie vender tilbage med et storslået nyt eventyr! Glæd dig over et farverigt actioneventyr skabt i fællesskab med Ryuichi Nishizawa, skaberen af den originale Wonder Boy in Monster World-serie. Monster Boy and the Cursed Kingdom indeholder det bedste fra den klassiske serie i et indbydende, moderne eventyr med sjove spilfunktioner, mindeværdig musik og skønne hånd- tegnede animationer. Kan Jin redde Monster World Kingdom?