MONOPOLY RABBIDS DLC
"Gør din Matador-oplevelse endnu skørere med Monopoly Rabbids DLC.Rabbids invaderer dit spil for at lave en helt tummelumsk plade. Dette DLC indeholder en helt forandret plade med en animeret brik. En endnu sjovere måde at oplever dit Matador-spil på!"