MONOPOLY PLUS
MONOPOLY i en ny tid! Spil det klassiske spil, og se brættet blive vækket til live! En komplet 3D-by i midten af brættetemmer af liv og udvikler sig. Du ejer en lille verden, der påvirker din fremgang i spillet og fejrer dine bedrifter. Spil som du vil – du kan ændre reglerne og tilpasse dem din spillestil. Brug den hurtige terning til at spille hurtigere, eller vælg mellem seks regelsæt. Tag billeder af spillet, og vis dem til venner. Monopoly PLUS gør det klassiske spil endnu bedre!