Monk’s Decipher
Dyk længere ned i historien om Keystone Monastery, og hjælp en af munkene med at nå sikkert frem til Citadel. Afkod oldgamle runer, og bliv belønnet med et mystisk artefakt, der reagerer på nærliggende hemmeligheder. Compass er din belønning for at gennemføre Monk’s Decipher-opgaven. Den hjælper spillerne med at finde skjulte genstande og rum ved at afsløre deres tilstedeværelse undervejs i spillet.