Modstander: Ultros & Typhon
Mød den uhyggelige Ultros og hans vogter, Typhon, i Coliseum! Brug besejrede fjenders krystaller til at hidkalde dem som allierede i kamp.Coliseum vises i Historia Crux'en (tilgængelig fra kapitel 2 og senere). For at få adgang til dette indhold, åbn Historia Crux'en og vælg "Coliseum -??? AF-".