Modstander: PuPu
Mød den ikke-jordiske PuPu i Coliseum! Brug besejrede fjenders krystaller til at hidkalde dem som allierede i kamp.Coliseum vises i Historia Crux'en (tilgængelig fra kapitel 2 og senere). For at få adgang til dette indhold, åbn Historia Crux'en og vælg "Coliseum -??? AF-".