Modern Tanks: Krigstank spil
Gør dig klar til en virkelig kamp tank kampe i det spændende online spil Modern Tanks! Vælg mellem et stort arsenal af moderne kampkøretøjer-fra let rekognoscering til kraftige tunge tanke. Hvert kampkøretøj har unikke egenskaber - hastighed, rustning, ildkraft. Brug styrkerne i din tank og udvikle en fleksibel strategi i hver kamp. Deltag i spændende kampe mod spillere fra hele verden i dette rigtige våbenkapløb. Demonstrer dine evner i spillet Tank vs Tank. Anvend den højeste strategiske tænkning i holdkampene i tankafdelinger. Koordiner handlinger med dine allierede, bryde igennem fjendens forsvar eller afvise deres angreb. Kun samarbejde og gensidig bistand vil bringe dig sejr i denne tank krig. Opgrader egenskaberne ved din tank i værkstedet - styr rustningen, Opgrader pistolen, boost motoren. Udforsk nye projektiler og færdigheder for at få en afgørende fordel i kamp. Med hver sejr får du erfaring og mulighed for at forbedre din kamptank. Bliv en uovervindelig ess af tank tropper! Fordyb dig i realistisk gameplay og spændende grafik. Mærk atmosfæren i en rigtig krig-fra brøl af skud og eksplosioner til skrig af spor og brøl af motorer. Deltag i utrolige tank kampe! Moderne tanke er din mulighed for at blive en rigtig tankkommandør og deltage i spændende onlinekampe. Kæmp, vinde sejre, opgradere din tank og stige i verdensranglisten! Det er tid til at deltage i kampen! Læg projektilet og træd på gassen i denne nye tankkrig! Måske venter mange af de sjoveste og mest uselviske tankkommandører på dig! Prøv dig selv som en rigtig kommandør for et kampkøretøj! Moderne tanke tilbyder en række spiltilstande med forskellige læsetilstande. Finpudse dine færdigheder i hurtig kamptilstand eller test dig selv i overlevelsestilstand, hvor hvert hit af et projektil tæller. Dominer slagmarken i point capture mode eller ødelæg en fjendtlig base i assault mode. Deltag i konkurrencer og turneringer for at teste dine evner mod de bedste spillere fra hele verden. Vind titler, få sjældne priser for vindende sæsoner. Bliv verdensmester i tank kampe! Kæmp på forskellige steder-fra ørkensletter til byjungler. Hvert kort kræver sin egen kampstrategi. Tag hensyn til terrænet, brug krisecentre, tag fordelagtige positioner og ødelæg fjender. Tank dygtighed er frem for alt! PvP tanke online! Kun i online krigen af moderne tanke!