Modern Tales: Age of Invention (Xbox One Version)
Paris, 1900. Under verdensudstillingen kidnappes århundredets største begavelser af en ukendt gerningsmand. Hvilke dystre udsigter er der? Du er Emily Patterson – datteren af en af de bortførte forskere – og du skal igangsætte en efterforskning, følge bortførerens spor og sætte en stopper for hans onde planer, inden verdens skæbne besegles.