Minecraft: Transformere
Der er mere, end man umiddelbart kan se, på dette episke Transformers-eventyrkort! Spil som populære autobotter, som Optimus Prime og Bumblebee, mens du arbejder på at stoppe velkendte fjender som Megatron og Starscream. Giv dine kampe et løft med en række blokblastere, og hop ind i co-op-multiplayer for at kæmpe for friheden sammen med dine venner. Autobotter, rul ud!