Minecraft - Dungeons & Dragons: En ny mission
Vend tilbage til Forgotten Realms i denne selvstændige udvidelse af Minecraft's Dungeons & Dragons DLC. Oplev flere af Katra og Værs eventyr! Kæmp mod overraskende nye fjender, få nye venner, og dyk tilbage i en rig og fuld verden. Dungeons & Dragons DLC er ikke påkrævet for at spille dette indhold.