Metaphor: ReFantazio
Forudbestil, og få genstandssæt, du kan bruge i spillet. Udnyt dem i det storslåede eventyr, du skal ud på. 1. Archetype EXP Chest Set ・10x Hero's Incenses (øger Archetype Experiences med 100) ・5x Hero's Incenses (øger Archetype Experiences med 500) 2. Adventurer’s Journey Pack ・30.000 Reeve (spilvaluta) ・5x Expensive Medicines (gendanner 200 HP til én allieret) ・5x Revival Medicines (genopliver en allieret) ・3x Magical Breads (gendanner gradvist MP, mens du er i hule) ・2x Stale Blackbreads (giver 300 Almighty-skade på én fjende) *Bliver tilgængelig som historien skrider frem. *Kan købes fra 10. oktober 2024 kl. 23:59 lokal tid Fra de kreative kræfter bag Persona 3, 4 og 5 kommer nu Metaphor: ReFantazio, en unik fantasy-verden, hvor din hovedperson vil rejse side om side med sin fe-ledsager, Gallica, og forsøge at hæve forbandelsen over kongerigets forsvundne prins. Tag kontrol over din skæbne, konfrontér din frygt, og væk de magiske "Archetype"-kræfter, der slumrer i dit hjerte. Ved at vække en "Archetype", låser du op for muligheden for at kanalisere og kombinere de unikke jobklassers færdigheder. Styrk båndene imellem jer, mens du opbygger din gruppe, så I kan besejre mægtige fjender og opdage kongerigets sande natur. Oplev bl.a.: -Tag på missioner, dyk ned i underjordiske gange, og jagt skatte dagen lang. Styrk dine forhold, knyt bånd, og arbejd på dine dyder om aftenen. Hvis du skal nå dit mål, må du bruge tiden fornuftigt. -Tag din "Gauntlet Runner" til fjerne farezoner og byer i hele den vide verden. Opdag smukke landskaber, der ledsages af gribende musik, en dragende brugerflade og anime-filmsekvenser. -Et engagerende turbaseret kampsystem, som indblander realtime-action. Du kan tilpasse din gruppe med "Archetype"-kræfter, som lader dig vælge dit eget eventyr. -En forunderlig og medrivende historie, der folder sig ud i en verden, hvor folk må kæmpe mod deres egen angst. Deltag i den risikable Royal Tournament med mange timers medrivende udforskning og opdagelse.