Metaphor: ReFantazio: Samurai-dragt (7), Battle BGM & Battle Jingle Set
Gør din verdensrejse bedre med Samurai-dragt (7), Battle BGM & Battle Jingle Set. ※Der er sæt-produkter, der kan indeholde dette produkt. Vær opmærksom på overlappende køb.