METAL SLUG ATTACK RELOADED
METAL SLUG, det klassiske action-skydespil, bevarer den detaljerede 2D-pixelgrafik og er nu et tower defence-spil med begyndervenlige kontrolelementer. Hjælp velkendte figurer med at udvikle sig, og opbyg det stærkeste spæt. Brug forskellige strategier til at knuse fjendens baser. Spillet indeholder også "ANOTHER STORY", som du ikke må gå glip af, og tilstanden "GALLERY". Kæmp mod spillere i hele verden for at opnå den højeste rang! ■ METAL SLUG er nu et tower defense-spil! METAL SLUG, der er elsket for sin 2D-pixelgrafik og sine unikke, komiske omgivelser, er nu et tower defense-spil af storslåede proportioner! ■ Over 300 figurer er inde i kampen! Der er mere end 300 superunikke figurer i spillet. Fem grupper, herunder Regular Army, Rebel Army, Space Army og flere, fører krig mod hinanden! Oplev, hvordan de kæmpestore krigsmaskiner ryster, når de bevæger sig rundt. ■ Benhård action med nemme kontrolelementer Kontrolelementerne gør det sjovt for alle at spille med. Det er nemt at spille, men svært at blive ekspert. Få dine yndlingsfigurer til at udvikle sig, og opbyg et unikt sæt! ■ Historier, der skal opleves af alle METAL SLUG-fans! "ANOTHER STORY" følger figurerne i en længere fortsættelse af historien, og med tilstanden "GALLERY" kan du se illustrationer og lytte til musikken i spillet! ■ Spil online mod spillere fra hele verden! Udover "ROOM BATTLE", hvor du kan kæmpe mod dine venner, er der også "MATCHING BATTLE", hvor du kan kæmpe mod andre spillere i hele verden om at opnå den højeste rang: "Super Devil"!