METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER
Bonusindhold ・Uniform: White Tuxedo *Dette indhold kan også opnås gennem fremskridt i spillet. Kerneoplevelsen fra originalen, udviklet og mere medrivende end nogensinde. En remake af 2004-spillet METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER med den samme fængslende historie og dybdegående verden, nu med helt nye grafikker og 3D-lyd, der forstærker junglestemningen. Gør dig klar til den ultimative survival stealth action-oplevelse. Alt det, du elsker, og mere til Historien, karaktererne, stemmeskuespillet, gameplayet og musikken, der gjorde originalen til en sensation, vender tilbage, remake'et til moderne konsoller. Dette evolutionære spring giver nyt liv til hver eneste cutscene og genopbygger hver eneste del af verden. Autentiske livagtige portrætter Kampenes skadesystem er opgraderet, så sliddet på Snakes tøj samt blå mærker og skudhuller på hans krop afspejles i realtid. Skaderne efterlader et permanent mærke på Snakes krop og fortæller historien om hver spillers unikke rejse gennem spillet. Dybt medrivende oplevelser Spillere kan vælge den nytilføjede, mere moderne kontrolstil. Disse intuitive kontroller giver dig mulighed for at fokusere helt på spillet og de medrivende spændinger i survival stealth-oplevelsen. Du kan også vælge at spille med en klassisk kontrolstil, der mere præcist genskaber følelsen af det originale spil. Ekstra spiltilstande ・SNAKE VS ??? Og der er mere på vej... *Noget indhold kan kræve en internetforbindelse og en tilgængelig opdatering for at kunne spilles. * Digital Deluxe Edition af spillet er også tilgængelig og er anført separat. Vær opmærksom på at undgå utilsigtede dobbeltbetalinger.