METAL GEAR SOLID 2: Sons of Liberty - Master Collection Version
Dette er den fjerde udgivelse i METAL GEAR-serien. Metal Gear Solid 2 er en historie fortalt i to dele: I Tanker-kapitlerne sniger Solid Snake sig ind i et hemmeligt tankskib i jagten på et nyt tophemmeligt atomvåben, kaldet Metal Gear. I Plant-kapitlerne inflitrerer Raiden fra den nye FOXHOUND-enhed et offshore-anlæg, som er besat af terrorister. Nye gameplay-handlinger som at håndtere våben fra en førstepersons synsvinkel, true fjender med våben og gribe fat i og trække faldne modstandere blev også indarbejdet i denne titel. En eksklusiv, digital Screenplay Book og Master Book, der beskriver historien og personerne i Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty er også inkluderet. [Titel-lineup] Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (HD Collection version) Regionale versioner af titlerne er tilgængelige som ekstra downloads. [Digital bog] Metal Gear Solid 2: Screenplay Book Metal Gear Solid 2: Master Book De digitale bøger kan tilgås fra spillets hovedmenu.