METAL GEAR ONLINE EXPANSION PACK "CLOAKED IN SILENCE"
‘Cloaked in Silence’ er en ny download-pakke med tre nye kort og en ny multiplayer-figur, Quiet: CORAL COMPLEX: Et Motherbase-område hvor spillerne kan bruge de høje tårne og lagercontainere som taktisk dække. Coral Complex er en blanding af åbne områder og et væld af muligheder for at skjule sig. RUST PALACE: Rust Palace i Afghanistan er en stor bygning i flere etager. Den faldefærdige ruins skeletagtige fremtoning gør det svært at finde dække, mens der indenfor er fyldt af støvede rum og højtbeliggende positioner til snigskytter. AZURE MOUNTAIN: Stort, åbent område under Afrikas varme sol. En lille klynge bygninger med nogle få, faldefærdige mure, giver lidt spredt dække, og lidt krat omkranser den enorme sten, kendt i lokalområdet som Cradle of Spirits. Quiet, en buddy-figur fra METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN. Den legendariske snigskytte, Quiet er hurtig og kan hoppe højt, hvor andre normalt skal bruge en stige. Hun kan også cloake kortvarigt under løb og skabe et ekstra boost.