Merge 10th Anniversary Bundle
Sparklite er et action-eventyr i det løjerlige og altid foranderlige land Geodia. Kæmp mod fjender i top-down action ved hjælp af et lager af gadgets, våben og udstyr. Udforsk farlige hjørner af den procedure-genererede verden, tag titanerne ned fra minedriftsindustrien og udnyt Sparklites strøm! Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands er et eventyrspil om landbrug i en åben verden fuld af opgaver og opdagelser! Du er skibbruden i en mystisk øgruppe. Det er op til dig at overleve og løse mysteriet dybt inde i hjertet af øerne, og så undslippe! Dyrk planter, lav genstande og lav mad, mens du står i spidsen for en lejr med overlevende. For at kunne bygge et nyt skib og slippe væk tager I ud på en rejse til et væld af øer, hvor I leder efter skatte og redskaber! Den ultimative postlevering er her - selvudbringende papkasser! Unbox – Newbie’s Adventure er et unikt fysik-platformspil. Tag ud på spillets eventyr alene eller sammen med op til fire venner i løb, kampe og udfordringer på lokale netværk! Vaporum er et gitterbaseret dungeon crawler rollespil, der udspilles i et original steampunk-miljø, inspireret af gamle klassikere. Strandet midt ude i havet, foran et gigantisk tårn, skal helten finde ud af, hvad stedet er, hvad der skete der, og vigtigst af alt, hvem han er.