Merciless Marksman Weapon & Skin DLC Pack
Angrib hårdt og hurtigt med Merciless Marksman Weapon DLC-pakken, som indeholder fire dødbringende skydevåben, der giver dig den ultimative højpræcisionskrigsoplevelse. Ingen snigskytte med respekt for sig selv kan leve uden ... hvis de altså gerne vil leve mere end 5 minutter. Indeholder: - HJ 7.62 Sniper Rifle – en sjælden men superb snigskytteriffel, der giver fantastisk præcision med høj stabilitet og lavt forbrug af udholdenhed. Kan fås lige nu på det sorte marked i Sibirien. Disse skønheder forsvinder hurtigt, så skynd dig ... og skyd hurtigere. - Hub-93 Marksman Rifle – eksportversionen af den kinesiske skarpskytteriffel. Denne semi-automatiske dræbermaskine har den hurtigste zoom-ind-tid i spillet. Få hvert sekund til at tælle. - Sturm Military 45 Handgun – en semi-automatisk pistol, som bruger en forspændt slagstift. Det betyder, at dens lave rekyl og hurtige sigte gør den til den ideelle partner i nærkamp. Forlad ikke hjemmet uden. - P5Q Steel Handgun – udviklet til ordensmagten og sikkerhedsstyrker. Dette sidevåben har uforlignelig mobilitet, der gør det nemt og hurtigt at håndtere på slagmarken. Bliv en Ghost Warrior. *Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts-grundspillet. Kan ikke bruges i multiplayer.