Mercenary Kings
"I dette hektiske actionspil i 2D er du en del af Mercenary Kings, det dygtigste hold lejekrigere på jorden, men nu hvor dine kammerater er faldet, og CLAW's frygtindgydende styrker har indtaget en tophemmelig laboratoriebase, der dækker en hel ø, skal du gøre det, der skal til for at stoppe dem. Men du angriber ikke uforberedt! Din opbakning består af et hold skrupelløse genier og eksperter inden for deres område! De er i stand til at lave og skræddersy pistoler og knive eller opgradere kropspanser, så du har aldrig været mere klar til at slutte dig til kampen. Hvad enten det er alene eller sammen med venner, skal gå ud, besejre CLAW og redde verden!"