Mellemstor pakke 2
Rekruttér den sjælstjælende og legendariske troppeenhed, Sol'Zara, til dine rækker, og lås op for uundværlige visdoms- og opstigningskugler, som vil hjælpe dig med at udløse alle dine troppers sande potentiale! Få alt dette og 45 ædelstensnøgler til nye tropper med Intermediate Pack 2. Intermediate Pack 2 inkluderer: 1x Sol’Zara 5x visdomskugler 5x opstigningskugler 45 ædelstensnøgler Denne pakke kan kun købes én gang per konto.