Megapakke til Kinect: 4 i 1
Få det meste ud af din Kinect med denne fantastiske 4 i 1-samling! Bliv helten i Kung-Fu til Kinect! Smadr krystaller i takt til musikken i Beatsplosion! Red verden med en bedårende blæksprutte i Squid Hero! Gå amok med hoppebolde og eksploderende terninger i Boom Ball! Alle spil er fremstillet omhyggeligt med brug af Virtual Air Guitars særlige Kinect-ekspertise.