Mega sæk med shillings (2.300 shillings)
Køb 2.300 shillings for at gøre din oplevelse i Deceit 2 endnu sjovere. Disse shillings kan bruges til at købe skins til figurer og genstande, så du kan tilpasse mange af spillets visuelle aspekter. Shillings købt i Microsoft-butikken kan kun bruges i Xbox-versionen af Deceit 2 og kan ikke overføres til andre platforme.