Meet Your Maker: Sector 3 Arsenal Pack
"Meet Your Maker: Sector 3 Arsenal-pakke Meet Your Maker's Sector 3 Arsenal-pakke introducerer et stærkt nyt våben og en lumsk ny fælde til dit arsenal. Genbanken blev bygget dybt inde i ruinerne af en kemisk fabrik og var menneskehedens sidste store håb for overlevelse. Med massive befæstninger blev Fort Hope-anlægget indrettet til at bevare genetiske kopier af alle former for liv, som menneskeheden kender til. Indtil en brutal krig mellem rivaliserende fraktioner brød ud, og fanatikere med uigennemtrængelige skjolde overvandt fortets forsvarsværker. Da det stod klart, at alt var tabt, blev en massiv sprængladning detoneret, som oversvømmede landet med giftige kemikalier og permanent slettede hele planetens genetiske hukommelse. Sector 3 Arsenal-pakken indeholder: 1 nyt våben: Lodestar-skjold Et kraftfuldt taktisk skjold, der gør det muligt for bæreren at skabe en sikker zone, hvorfra de kan nedbryde forsvaret. Skjoldets kerne er bjærget fra vrag af fragtdroner og udsender en uigennemtrængelig barriere, der kan modstå alt. 1 ny fælde: Katapultfælde En enkel anordning, der er skræmmende dødelig. Katapulten aktiveres med kontaktsensorer og slynger alle ubudne gæster mod en sikker død (måske). Denne fælde bruges bedst i snedige kombinationer og er et must til ethvert befæstningsprojekt. "