Behaviour Interactive Inc.AndetSkydespil
Nætterne er lange, ressourcerne er knappe, og du fryser til marv og ben. Kun de nådesløse overlever her. Sector 2 Cosmetic Collection til Meet Your Maker er inspireret af den nyeste teknologi, der kan hjælpe dig med at overleve det ekstreme vejr i den arktiske ødemark. The Sector 2 Cosmetic Collection indeholder: 1 DECO-PAKKE: Lab 2 blokke (tilgængelige i 3 former) - Forstærket plastik - Termisk pakke Plastikpaneler forstærket med fibre brugt som beskyttelse mod kulden. 2 rekvisitter - Laboratorielys - Laboratoriecomputer Laboratorieteknologi, der er nødvendigt for at overleve den arktiske ødemark. 1 animeret rekvisit - Vakkelvorn ventilator Dobbeltventilatorer, der rasler løs. 8 mærkater - Frossent laboratorium Et skilt fra det dødsdømte sanktuarium på de sneklædte ødemarker. 1 VÅBEN-SKIN: -Yeti Et skinnende Volt Lancer-skin egnet til kraftfulde og frygtløse Raiders. 1 CUSTODIAN-SKIN: - Isbryder En magtbegærlig klunser kendt for at plyndre sig vej igennem den arktiske ødemark. *Alle genstande i Meet Your Maker kan blandes frit, når du laver udrustning til en Outpost eller Raider.