MechWarrior 5: Mercenaries - The Dragon's Gambit
Efter at have tildelt den capellanske konføderation et knusende slag, er Hanse Davion opsat på at gøre det samme mod Draconis Combine. Theodore Kurita, der er fuldt bevidst om den overhængende trussel fra FedCom-alliancen, har taget et afgørende skridt til at styrke Combines forsvar mod en forestående krig. En sjælden mulighed opstår - at alliere sig med Draconis Combine og støtte Kuritas uventede plan.