Masters of Anima
Masters of Anima er et originalt eventyr, der tager dig med dybt ind i den magiske verden Spark. Kæmp mod ondskaben i strategiske, actionfyldte kampe, hvor din evne til at træffe lynhurtige, taktiske beslutning er afgørende for din overlevelse. Hidkald store hære med op til 100 Guardians med unikke evner takket være spillets intuitive og innovative gameplay. Spil som Otto, der en Anima-lærling i besiddelse af utrolige kræfter, og stræb efter rangen som Master, så du endelig kan få din trolovede Ana – der holdes fanget af den frygtelige Zahr og hans skrækindjagende Golems! Brug Animas kræfter for at hidkalde en hær af magiske Guardians. I løbet af dit eventyr lærer du at styre nye typer af Guardians, som hver har unikke evner, du kan bruge til at udforske Sparks verden og til at nedkæmpe de formidable bosser. Få nye kræfter til både dig selv og dine Guardians, og bliv en sand Anima-mester. Red din trolovede – og måske endda hele verden!