MasterChef: Learn to Cook! - Meat, Dairy & Seafood
Med denne DLC låser du op for: - Store mængder af kød, mejeriprodukter og fisk og skaldyr! - En ny unik kniv - 2500 prestige mønter Bevis at du er nummer ét kok i køkkenet!