Marvel's Midnight Suns til Xbox One
Marvel's Midnight Suns er den ultimative crossover-begivenhed, der kombinerer den rige historie, karakterrelationer, tilpasning og udvikling fra et rollespil med den taktiske strategi og kampmekanikken fra et revolutionerende nyt kortbaseret taktikspil. Med udgangspunkt i den mørke side af Marvel-universet vil du knytte ubrydelige bånd med legendariske Marvel-superhelte og farlige overnaturlige krigere i kampen mod verdens hidtil største trussel ... Liliths dæmoniske kræfter og den ældste gud Chthon. Dit Marvel-eventyr Du er The Hunter, den første originale helt i Marvel-universet, som kan tilpasses fuldt ud. Tilpas dit udseende, vælg dine reaktioner på situationer, og opbyg venskaber med Marvel-legender fra Avengers, X-Men, Runaways og mange flere. Bestem, hvem du vil tage med dig på missioner, hvilke missioner du vil tage på, og et væld af andre muligheder, der gør dette til en unik oplevelse. Kæmp og tænk som en superhelt Fra skaberne af den anmelderroste taktiske XCOM-serie kommer et engagerende og dybt tilpasseligt kortbaseret kampsystem, der belønner klog tænkning med superhelte-flair. Sæt en gruppe superhelte ind på taktiske turbaserede missioner for at forpurre ondskabens kræfter. Brug dine omgivelser, bevæg dig rundt på slagmarken for at finde det perfekte skud eller den perfekte kombination, og brug derefter ødelæggende helteegenskaber for at få en fordel i hvert episk møde. Kampen udnytter de bedste elementer fra taktiske spil og kortbaserede kampe i en helt unik og spændende oplevelse. Lev blandt legenderne Brug tid på at udforske, hvad superhelte laver i deres fritid. Udforsk The Abbey - din helt egen mystiske hemmelige base - for at finde magtfulde skjulte genstande og hemmeligheder, der kan hjælpe dig i konflikten mod Lilith og hendes håndlangere. Bliv venner med og lær nogle af dine foretrukne Marvel-helte at kende, mens du interagerer med dem på måder, der ligger ud over tegneserierne eller filmene.