Marvel's Midnight Suns - The Hunger til Xbox One
I et forsøg på at helbrede sin sjældne sygdom forvandlede den geniale biokemiker Dr. Michael Morbius sig selv til et flagermus-lignende væsen, der uvilligt lever af de levendes blod for at overleve. Nu skal Morbius slå sig sammen med Midnight Suns for at bekæmpe en vampyrtrussel, der fejer hen over New York City i en række nye historiemissioner. At fuldføre disse missioner bringer dig et skridt tættere på at låse op for en bonusmission for dem, der ejer og fuldfører alle DLC-missionerne, der er inkluderet i Marvel's Midnight Suns Season Pass. Som om et vampyrudbrud ikke var nok, er Hydra begyndt at benytte DNA fra de levende døde i sine hårdeste tropper for at skabe en eskadron af forvandlede supersoldater. Morbius havde håbet på at omdanne deres egenskaber til at kunne skabe et serum, der ville lade ham modstå sollys - men i de forkerte hænder kunne hans forskning gøre alle vampyrer ustoppelige. Morbius er i godt selskab med Midnight Suns, da han tidligere har kæmpet sammen med Blade og Ghost Rider. Det er tid for Morbius til at slukke sin blodtørst endnu en gang, og hjælpe med at udrydde denne nye ondskab der er ved at skabes. Dette indhold kræver Marvel's Midnight Suns for at kunne spilles, og er inkluderet i sæsonpasset.