Marvel's Midnight Suns - Redemption til Xbox One
Venom, den dødelige blanding af Eddie Brock og en alien-symbiot, slutter sig til Midnight Suns for at rette op på de fejl, han begik under Liliths dæmoniske indflydelse. Gør din tidligere faldne modstander til en frygtindgydende allieret på tværs af nye historiemissioner, mens Venom kæmper sammen med sin bedste frenemy Spider-Man. Blodsugende vampyrer har inficeret kloakkerne under New York City, men selv de ryster af frygt ved synet af Venoms kulsorte klør og knivskarpe tænder. Med hjælp fra Midnight Suns kæmper Venom for at genvinde kontrollen over sine handlinger og befri NYC for den udøde plage – men at frigøre sig fra én manipulerende dæmon har tiltrukket sig en andens opmærksomhed. Med blottede hugtænder og tungen, der vrider sig i glubende forventning, er Venom ivrig efter at tygge sig igennem de onde, beskytte de uskyldige og fodre hans umættelige sult i samme bid. Brug Venoms glubske vold til din fordel og gør denne brutale antihelt til et æresmedlem af Midnight Suns. Det kræver Marvel's Midnight Suns for at kunne spille dette indhold, og det er inkluderet i sæsonpasset.