Marvel's Midnight Suns Enhanced udgave
MØRKET FALDER. GØR DIG KLAR! Kæmp mod Liliths legioner med stil med Marvels Midnight Suns Enhanced Edition! The Enhanced Edition indeholder: - Marvel’s Midnight Suns-grundspil - 5 Premium Skins Premium Skins indeholder: - Captain America (Future Soldier) - Captain Marvel (Mar-Vell) - Magik (Phoenix Five) - Nico Minoru (Sister Grimm) - Wolverine (X-Force) Kæmp mod Liliths legioner med stil med SLIP MARVELS MØRKE SIDE LØS Når den dæmoniske Lilith og hendes frygtindgydende horde forenes med Hydras onde hære, er det tid til at slippe Marvels mørke side løs. Som Jægeren er din mission at føre et usandsynligt hold af garvede superhelte og farlige overnaturlige krigere til sejr. Kan legender som Doctor Strange, Iron Man og Blade lægge deres uenigheder til side i lyset af en voksende apokalyptisk trussel? Hvis du vil redde verden, bliver du nødt til at skabe alliancer og føre holdet i kamp som de legendariske Midnight Suns. Med en række karakterer og færdigheder, der kan opgraderes, så du kan bygge din egen unikke version af The Hunter, vil du vælge, hvordan du sender Liliths hær tilbage til underverdenen.