Marvel's Midnight Suns Digital+-udgaven til Xbox One
MØRKET FALDER. GØR DIG KLAR! Tilpas udseendet af dit Midnight Sun-team med Marvel's Midnight Suns Digital+ Edition! The Digital+ Edition indeholder: - Marvel’s Midnight Suns-grundspil - 11 Premium Skins Premium Skins indeholder: -Captain America (Future Soldier) -Captain Marvel (Mar-Vell) -Magik (Phoenix Five) -Nico Minoru (Sister Grimm) -Wolverine (X-Force) -Blade (Demon Hunter) -Captain America (Captain of the Guard) -Iron Man (Iron Knight) -Nico Minoru (Shadow Witch) -Ghost Rider (Spirit of Vengeance) -Magik (New Mutants) Bemærk: Premium skins skal bruges med den tilsvarende in game-karakter. Karakterer kan kræve oplåsning gennem gameplay. Premium skins bliver automatisk leveret in-game inden den 1. december 2022. Vilkår gælder SLIP MARVELS MØRKE SIDE LØS Når den dæmoniske Lilith og hendes frygtindgydende horde forenes med Hydras onde hære, er det tid til at slippe Marvels mørke side løs. Som Jægeren er din mission at føre et usandsynligt hold af garvede superhelte og farlige overnaturlige krigere til sejr. Kan legender som Doctor Strange, Iron Man og Blade lægge deres uenigheder til side i lyset af en voksende apokalyptisk trussel? Hvis du vil redde verden, bliver du nødt til at skabe alliancer og føre holdet i kamp som de legendariske Midnight Suns. Med en række karakterer og færdigheder, der kan opgraderes, så du kan bygge din egen unikke version af The Hunter, vil du vælge, hvordan du sender Liliths hær tilbage til underverdenen.