Marvel's Guardians of the Galaxy – Social-Lord-dragt
Få tidlig adgang til Social-Lord-dragten til Star-Lord. Til lejligheder, hvor du har et forretningsmøde kl. 10, men også en aftale på slagmarken kl. 10.30.