Marvel's Avengers - The Definitive Edition
Du skal samle et team bestående af Jordens mægtigste helte, bruge dine kræfter og udleve superheltedrømmen. Marvel’s Avengers er et episk action-eventyrspil i tredjepersonsperspektiv, der kombinerer en original, filmisk historie med mulighed for singleplayer og co-op*. Saml et team med op til fire spillere online, lær at mestre usædvanlige evner, tilpas et omfattende ensemble af helte, og forsvar Jorden mod konstant stigende trusler. Marvel’s Avengers begynder på A-dag, hvor Captain America, Iron Man, Hulk, Black Widow og Thor afslører et nyt højteknologisk hovedkvarter for Avengers i San Francisco. Fejringen ender dog i en blodig tragedie, da en mystisk fjende forårsager en katastrofal ulykke, der fører til enorme ødelæggelser. Avengers får skylden for tragedien og bliver opløst. Fem år senere, hvor superhelte er ulovlige, og verden er i fare, indledes et hæsblæsende eventyr, da en beslutsom ung kvinde ved navn Kamala Khan beslutter at gendanne Avengers for at stoppe den hemmelighedsfulde nye organisation AIM, hvis indflydelse spreder sig ukontrolleret. Marvel's Avengers giver spillerne den definitive Avengers-spiloplevelse med et eventyr, der sender heltene ud fra rummet til det skjulte kongerige Wakanda eller en apokalyptisk alternativ fremtid. Bring et ensemble af 11 unikke helte sammen, og genskab deres evner. Gå så i kamp med AIM alene eller online med venner. Oplås kraftige evner og nyt udstyr til hver af Jordens mægtiste helte, så de passer til din spillestil. Kampsystemet er fleksibelt med dynamisk, skalerende sværhedsgrad, og der er desuden tilpasseligt udstyr og evner, der understøtter unikke spillestile for hver helt. The Definitive Edition indeholder over 400 klassiske, populære og helt nye originale kostumer, der er inspireret af Marvels over 80 år lange historie. Du kan bruge dem til at tilpasse disse ikoniske helte. The Definitive Edition indeholder alle udgivne DLC-missioner og helte. *Du skal have onlineadgang for at spille multiplayer.