Marvels Ant-Man og Wasp-figur- og niveaupakke
Download nu for at få adgang til Marvels Ant-Man og Wasp-figur- og niveaupakken! Dette actionfyldte niveau fører Ant-Man og Wasp til Hank Pyms glemte laboratorium, hvor hans gamle modstander Egghead udklækker en ondskabsfuld plan. Spillerne får til opgave at bekæmpe Eggheads håndlangere og en kæmpe mekanisk kylling i et uforglemmeligt eventyr.