Marvel vs. Capcom: Infinite - Ultimate Hawkeye Costume
Denne alternative tidslinjeversion af Hawkeye er en fuldtud lige så god bueskytte sin mainstream-udgave, men han nyder ydermere godt at forøget syn og andre forbedringer.